sv IVO

Sv IVO is al jaren de gymnastiekvereniging in Ouderkerk aan de Amstel voor jong en oud.  In 2020 bestonden wij namelijk alweer 50 jaar! Plezier in de turnsport staat bij sv IVO centraal.

Wij sporten in sporthal ‘’de Bindelwijk’’, Julianalaan 16 te Ouderkerk aan de Amstel. Centraal gelegen in het mooie dorp onder de rook van Amsterdam.

Naast de wekelijkse lessen organiseert sv IVO voor haar leden diverse activiteiten, zoals een clubdag, een kerstshow en meerdere themadagen zoals turnen met piet.

Sv IVO is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Gymnastiek Unie (KNGU). De vereniging is met haar dames selectie ook actief op regionale wedstrijden.

Onze activiteiten zijn:

Bij SV IVO ben je welkom vanaf 2 jaar bij het Nijntje beweegdiploma. Daarna kan je vanaf 4 jaar naar Kleutergym om vervolgens op je zesde naar Recreatief Kleuren Turnen te gaan. Meer informatie over de lesvorm Kleuren Turnen vindt u terug op de website https://www.kleurenturnen.nl .

Sv IVO heeft verschillende turngroepen op de dinsdag en de vrijdag. Ook heeft sv IVO op dinsdagavond een damesgroep conditiegym. Naast recreatief sporten is er ook selectie turnen voor dames. In de selectie zitten meisjes die hiervoor uitgenodigd zijn.

sv IVO Kerstshow

Missie/Visie

Sv IVO is een sportvereniging die gymnastiek in veel vormen aanbiedt. De vereniging wil mensen aan het bewegen krijgen waarbij plezier en verantwoord bewegen centraal staan. Daarnaast is het ons doel om voor iedereen toegankelijk zijn.

De vereniging wil een gezonde sportvereniging zijn. Waarbij de basis op orde is en de groepen goed gevuld zijn. Sv IVO streeft er naar een professionele vereniging uit te stralen.

Apenkooien sv IVO

Bekijk hier de leden van ons bestuur