Recreatief turnen

Meisjes en jongens kunnen vanaf 6 jaar bij sv IVO terecht bij het recreatief Kleuren Turnen. Naast de vele spelvormen die tevens in de kleuterles worden aangeboden, gaat de aandacht tijdens de recreatie-uren meer uit naar het toestel turnen. Met de speciaal ontwikkelde oefenstof van het Kleuren Turnen werken de meisjes en jongens op hun eigen niveau naar hun kleuren doel toe.

Iedere les heeft een kleur (gebaseerd op de Regenboog) gekoppeld aan een bewegingsniveau. Ieder Beweegniveau heeft een eigen opbouw en lesdoelen. Met het instromen van turnsters gedurende het seizoen, kan vanuit de paarse les worden bekeken waar de turnster het beste op haar plekje zit.

Kleuren Turnen | Een lessysteem voor turnclubs

Recreatief turnen
Dinsdag (meisjes) 16:00 - 17:00 uur
17:00 - 18:00 uur
18:00 - 19:00 uur
Definitieve indeling in de groep vindt plaats na proefles cq overleg trainer.
Vrijdag (meisjes en jongens) 15:30 - 16:30 uur (meisjes)
16:30 -17:30 uur (jongens )
Hoofdtrainster
Trainster